Skip to content

Ja, det skal sies…

juni 8, 2009

I gymtimen i dag hadde vi volleyball på skansemyren! Det var veldig kjekt. Vi var en gjeng som ble der en stund etter at gymtimen egentlig var ferdig. Det var artig altså!

Juni 035

Juni 012

Bilder tatt av Elise

Det har rett og slett vært en superduper dag. Når jeg kom hjem satt jeg meg ute på altanen for å lese naturfag. Det var herlig (hvis man ser bort fra naturfagen. Hehe).  Det var deilig med sol! Så spiste jeg is. Naam. Vi fikk forresten is av Birger i timen i dag! Siden det var den siste samfunsfagstimen før sommerferien. Digg 🙂

See ya

6 kommentarer leave one →
  1. juni 8, 2009 17:52

    Kjempe kjekt med volleyball.. We love it! Gleder meg til mandag :p

  2. Kristin permalink
    juni 8, 2009 19:49

    Ja, herlig gym i dag! Du var skikkelig god 😉
    Forresten liker at du kaller han Birgen, hehe..

  3. Camilla permalink
    juni 8, 2009 21:26

    Veldig kjekk gymtime, det skal sies 😉 Og jeg er verdig stolt over overskriften på innlegget, det skal også sies!
    Forresten var du veldig god til å serve 🙂

  4. calleclown permalink
    juni 9, 2009 08:58

    Du VAR DØDSGO SYNNE.
    BESTE PÅ LAGET!
    SUPER SERVER.
    LOVE U;)

  5. calleclown permalink
    juni 9, 2009 09:17

    Lenge siden sist blogginnlegg nå,Synne.
    Skjerp deg.

  6. idamwel permalink
    juni 9, 2009 17:35

    Super-Synne! Du rulte laget!!! Gleder meg max til mandag, det blir kjeks 😀 Og forresten, veldig bra det bilde nr 2. Hvem er hun rare jenten i rød shorts som ikke klarer slenge seg ordentlig? Hehe, du er søt 🙂

Legg igjen en kommentar

