Skip to content

Let’s get crazy

juni 6, 2009

Jeg har vært på shopping i dag også. Meg og mamma var ute i Åsane. Det er kjekt å shoppe altså! hehe.

Picnik collagesKjøpte meg et blomstrete skjørt, en rosa kjole og en stripete genser. Alt på Gina Tricot. Det er der de har det vettu.

Om en liten stund skal jeg opp til Håvard. Filmkveld. Det blir digg.

IMG_3755

Ha en fin dag i solen!

3 kommentarer leave one →
  1. juni 6, 2009 16:45

    Den genseren er sykkkt fin

  2. idamwel permalink
    juni 6, 2009 17:37

    Så masse fint du kjøper, Synne! Du er god smak 🙂 Kos deg på movie night. Det blir knasende festlig 😀

  3. annakleppe permalink
    juni 6, 2009 22:29

    Hendelse, der så jeg ganske spray-tan ut….

Legg igjen en kommentar

