Skip to content

Sommer for meg er…

juni 5, 2009

IMG_4395

Jordbær – det er så søtt og godt. Et must om sommeren.

IMG_4581

Båter – Et par båtturer er viktig for å få en ordentlig bra sommer. Jeg elsker å kjøre fort over bølgene, men en rolig tur der jeg kan sole meg på dekk sier jeg heller ikke nei til!

IMG_4467

Solbriller – fordi det er kult. Det er derimot ikke SÅ kult med solbrille-skille.

IMG_1103

Hengekøyer – det er så koselig.

IMG_1546

Grillmat – det er koselig å grille, og det er godt å spise.

IMG_3571

Sparkesykkel – fordi det er gøy. Husker jeg hadde en sånn når jeg var liten.

IMG_0935

Is – NAM! Trenger jeg å si mer?

CIMG0510

Strand – det er rett og slett herlig å være på stranden.

IMG_3393

Blomster – det er så fint å se på, og lukter godt.

IMG_1819

Sol – ingen sol, ingen ordentlig sommer. Foretrekker selfølgelig den typen som ikke har skyer forran seg.

CIMG0545

Bading – aaah. Jeg kan være ute i vannet i timesvis!

IMG_4505

Soling – for da blir man brun. Det skal jo selvfølgelig helt foregå uten tepper da..

JasonMraz-disco

Jason Mraz – I’m Yours – ultimate sommersang, selv om folk kanskje begynner å bli litt lei av den?

Hva får frem sommerfeelingen i deg?

5 kommentarer leave one →
  1. calleclown permalink
    juni 5, 2009 10:13

    Sommerfeeling? Hva er gale med det flotte norske ordet sommerfølelse?
    Snorkling og vannmelon.

  2. juni 5, 2009 10:24

    AAAh nå vil jeg ha ferie !! 🙂

  3. Ida Marie permalink
    juni 5, 2009 10:54

    Dette var et superkoselig innlegg, Synne! Jeg fikk sånn sommerfølelse, og det liker vi 😀 Jeg er enig i deg når det gjelder alt, men jeg har dessverre ikke et så nært forhold til sparkesykler 😛 Nevnte du IS? Sorbet og frukt og sånn er ting jeg forbinder med sommer. Også volleyball og pappas gule snorkel 😀 Hehe, dette var bare skikkelig koselig altså. Nå kommer sommertankene strømmende!!!

  4. annakleppe permalink
    juni 5, 2009 14:49

    Fint innlegg:) Enig i det meste, men ville nok heller sagt Jason Mraz-Make it Mine. Sandvolleyball, barføtt, hellas!

  5. Kristin permalink
    juni 5, 2009 16:42

    Synne, I love your summer!
    Eneste jeg ville addet var bursdag, siden jeg har alltid bursdag når det er sommferie:) Og da skal du komme på party! Du er herved invitert, hehe.
    Nydelig innlegg, me gusta mucho!!

Legg igjen en kommentar

