Skip to content

FINITO!

juni 4, 2009

Endelig! Nå er jeg ferdig med den hersens naturfag-rapporten. Det føles veldig herlig.

Nå sitter jeg å hører på «Radiate» mens jeg spiser. Jeg liker veldig godt denne CD’en. Anbefales!! Imponert over hva tabben-folka har fått til 🙂 Like it!

MUD2117_0b1a6d_rszdLøp og kjøp!

3 kommentarer leave one →
  1. idamwel permalink
    juni 4, 2009 21:29

    Yeh! Jeg digger den 😀 Skikkelig bra saker, altså! Grattis med ferdig naturfagsrapport. Jeg har ikke begynt enda.. Gleder meg til å desperat unngå Kalles skumle blikk når jeg sier at jeg ikke har den.. Hehe. Men men, det kommer en dag i morgen vettu!

    Vennlig hilsen fast leser 😉

  2. juni 4, 2009 22:19

    RADIATE er KONGE!

  3. juni 7, 2009 21:50

    den rapporten må jeg begynne på i morgen =/ hjelp.

Legg igjen en kommentar

