Skip to content

Hellaao. Help me.

juni 3, 2009

Jeg har lyst på sånne type overskrifter som hun her har på bloggen sin. Noen som vet hvordan det går ann å forandre på det? Går det egentlig ann i det heletatt? Burde jo det.

Blir veldig glad for hjelp!

Slenger innpå noen fine bilder av meg og anna:

Picnik collageMeg, og Anna som etterligner meg. Bra etterligning?

3 kommentarer leave one →
  1. juni 3, 2009 20:26

    «Hun der» er meg, og jeg skulle bare si at jeg fikk hjelp av Rina (http://rinamf.net) til å gjøre det. Jeg har kjøpt eget domene og tror designet er redigert i CSS. Lykke til!

  2. calleclown permalink
    juni 3, 2009 21:09

    Kom igjen og blogg Synne. Det er flere TIMER siden sist innlegg(!!!!).

  3. juni 3, 2009 21:12

    OO nice Silje Bredesen har kommentert på bloggen din =)
    Jeg bare lurte på en ting.. kan du gå på msn eller facebook nåååå! 😛

Legg igjen en kommentar

