Skip to content

Om å gå ute i mørket

juni 2, 2009

Jeg snakker ikke om sånn bekmørkt, men sånn halvmørkt. Sånn at du kan se et stykke fremmover, men det er allikevel ikke lyst.

img_4811202e66263

Jeg liker å gå ute om kvelden. Det er da det er best å gå på tur. Hvertfall om sommeren. Da er temperaturen så sval og fin.

img_45fe3adf08526

Det å gå ute med min gode venn iPod er deilig. Tankene kan tenke det de vil, uten at folk forstyrrer. Det pleier nemlig ikke å være så himla mange folk ute om kvelden.

463766566_rnv8b-L

Ikke at jeg har noe imot folk altså, men av og til er det deilig når alt er helt stille utenom musikken i ørene mine.

3207572426_76c55974dd

Noen ganger liker jeg å gå sammen med noen også. En liten tur rundt store lungegårdsvannet for eksempel. Det er koselig.

Couple Walking in the Dark

3 kommentarer leave one →
  1. calleclown permalink
    juni 2, 2009 10:22

    Hei
    Bra blogginnlegg Synne – likte spesielt den mystiske tittelen.

  2. juni 2, 2009 16:09

    det virker fint ja! fine bilder.

    tror jeg aldri går på tur om kvelden egentlig, og jeg går jo ingensteder uten Ozzyen. derimot liker jeg å sove på altanen om sommeren, på en solseng med tepper over meg. sover veldig dårlig, men luften er fin og himmelen er fin.

  3. annakleppe permalink
    juni 2, 2009 21:00

    Du er fin du, Synnemor.

Legg igjen en kommentar

