Skip to content

Hei på deg

mai 30, 2009

I går hadde jeg en suuuuperbra kveld. Var på Radiate ReleaseKonsert. Det var veldig bra. Etter konserten var det mat og sosialt i tabben. Kjektkjekt 😀

Nå skal jeg på jobb (jeg har fått meg vaskejobb! heehe), så skal jeg servere i en konfirmasjon. Etterpå er det rett i Bergen Frikirke, for der skal det være LOVSANGSKVELD klokken 20.00. DU ER VELKOMMEN! Jeg gleder meg!

Blir muligens ikke noe bloggings på meg før søndag kveld eller mandag. Min søster skal konfirmere seg på søndag, så det blir kjekt 🙂 Varmt å gå i bunad, da! Hehe.

Håper du får en bra langhelg!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

