Skip to content

Bonjour!

mai 29, 2009

Nå sitter jeg i fransken og gjør ikke en dritt. Folk har framføring for læreren, så hun er ikke i klasserommet. Jeg kjeder meg. Derfor blogger jeg, men jeg har jo egentlig ingenting å blogge om. Hmm. Hører på NL-sangen. HEHE. Jeg er hekta. » Så se å gi det til din mor!»

I dag skal jeg farge håret etter skuulen. Anna, Ræggis and me you know. Sååå skal jeg på konsert i kveld. Det blir varmt, det blir hett, det blir lett, det blir fett. KOM KOM! Ricks klokken 19.00 i kveld.

IMG_3280

No comments yet

Legg igjen en kommentar

