Skip to content

Go Brasil! jadu..

mai 27, 2009

Jeg blir gaaal av prøver. Nå gidder jeg snart ikke mer. Skal ha samfunnsfagprøve imorgen, og jeg er drittlei av å lese. Selv om jeg egentlig ikke har lest så himla mye. Hehe. Har for det meste bladd gjennom årboken som jeg fikk i posten i dag! Artig, artig.

IMG_3116

Som alle andre bloggere skriver: I dag er den store dagen! Altså Champions League-finalen. Jeg bryr meg jo egentlig absolutt ikke om hvem som vinner. Men skal allikevel opp til Chris og se kampen. Det blir nok fest (eller det kommer vel ann på kampen). Heia den som vinner!

barcelona_man_utd_cl


Anna og Ragnhild har forresten fått det for seg at jeg skal dukke opp i Brasil-drakt. Som en dust. Hallo. Not gonna happen. Men det hadde jo vært litt morro.


3 kommentarer leave one →
  1. mai 27, 2009 19:13

    heia barcelona!!

    du, kan du ta med årboken på skolen i morgen? jeg har ikke bestilt, og har lyst til å se igjennom den en gang 🙂

    det går nok bra på prøven i morgen skal du se! hehe.

  2. mai 27, 2009 20:38

    sykt søt blogg du hadde. du er lagret som favoritter nå 😀 hehehe

  3. calleclown permalink
    mai 28, 2009 14:45

    Synne, kom igjen og blogg. Det er nesten gått et halvt døgn siden sist gang!

Legg igjen en kommentar

