Skip to content

Modern Nature

mai 26, 2009

I dag var vi altså på Totland med klassen. Artig det må jeg si. Vi ble delt opp i grupper som fikk ulike oppgaver. Min gruppe bestod av meg, Elise og Øystein. Vi måtte finne dyr, måle temperatur og pH i vannet. Det gøyeste av alt var vel å ro i båt. Hehe. Merker jeg liker å sitte i en robåt ute på vannet og spise oreo-kjeks! Nam.

IMG_2775

Calle i buksen som alle digger.

IMG_2797Elise er så flink til å ro atte.

IMG_2816Oreo-pause på vannet er bra.

IMG_2819Silje er søt.

IMG_2827Det er Ida også!

IMG_2845Ja, han knakk åren! Bra jobba.

IMG_2895Martin ser ikke så godt med briller på…

IMG_2902My bloggfriends!

IMG_2909Martin hadde en lite fotoshoot med Calle. Spesielt?

IMG_2912Her skal han være redd. Synes du han får det til?

IMG_2923Lunsj! Alle med mat i munnen. Veldig flott.

IMG_3023Øystein hater å bli tatt bilde av, men Elise fikk hvertfall knipset et av han!

IMG_3059ColaColaCola. NamNamNam. EliseEliseElise. FinFinFin.

3 kommentarer leave one →
  1. mai 26, 2009 17:25

    Det var en veldig fin dag i dag syns jeg.. Øystein er meg en søt en! Når han ikke viser finger hvertfall!

  2. mai 26, 2009 17:29

    Foooresteeenn!!! Martin du er så sykt ikke høyere enn meg din nisse! Det bilde der er feil..

  3. mai 26, 2009 17:30

    ntåå!
    (lite bilder av meg, du får ta det igjen en annen dag!)

Legg igjen en kommentar

