Skip to content

That’s life..

mai 25, 2009

Jeg fikk litt klager fra Calle om at jeg ikke hadde blogget i dag, så det må jeg jo bare beklage. Hehe. Har ikke så himla mye å blogge om at det gjør noe da, men..

Fikk forresten vite hva som skjer med klassene til neste år i dag. Siden det reiser endel til USA må klassen jeg går i splittes. Det suger. Og siden jeg har fransk må jeg begynne i A eller B, kan ikke velge mellom de andre klassene. Virker som greie klasser det altså, men kjipt å måtte bytte uansett. Jaja, det går nok fint. Kjekt å blir kjent med nye folk også vettu!

custom

Klasse 1C, som jeg liker veldig godt.

Ellers er det lite som skjer. Er ganske trøtt etter helgen. Skal på ekskursjon med klassen i morgen. Grett det, men vi må skrive rapport, og det er noe dritt.

5 kommentarer leave one →
  1. mai 25, 2009 18:41

    Vet jammen ikke hva som skjedde med det bildet.. lys? vanndråbe? i da e me fra stavangår.. menmen.. at klassen splittes suger, retten og sletten.. blir det b? hmm..

  2. obligatorisk permalink
    mai 25, 2009 20:31

    KOM TIL OSS SYNNE 😀 😀 😀 😀 😀

  3. calleclown permalink
    mai 25, 2009 20:53

    Veldig bra jobba Synne 🙂

  4. calleclown permalink
    mai 25, 2009 20:54

    Likte spesiellt det med den fancy linkegreien 😉

  5. mai 25, 2009 21:03

    Ja jeg vet .. Calle er flink!! 🙂 Han kommer til å tjene masse cash på den en dag.. I just know it ! Den nye toroborgen.. og martin den nye Nas..kind of in a way! Men ja jeg har snakket litt med brynjar og han vil gjerne at vi kommer i b, men jeg er litt usikker.. men jeg vil gå der du går og ingrid, så da blir det vel b..

Legg igjen en kommentar

