Skip to content

Goodbye

mai 22, 2009

Nå sitter jeg i sengen min og spiser frokost. Herlig å få sove lenge. Men nå fikk jeg egentlig litt dårlig tid. Jeg skal nemlig reise på NL-leir i dag. Denne gangen skal vi til Radøytunet. Det gleder jeg meg veldig til! Uansett. Jeg har ikke begynt å pakke enda..så må jeg dusje og ordne meg. Dette må gjøres på 2 timer! Det skal nok gå fint..men det betyr at jeg må avslutte her.

Ha en fin helg alle sammen!

(blir nok forresten ikke noe blogging på meg denne helgen, siden jeg er vekke)

IMG_0536

No comments yet

Legg igjen en kommentar

