Skip to content

I’m in love with fairytales!

mai 20, 2009

Nå har jeg flyttet meg til andre siden av klasserommet, og sitter med tre flotte jenter! Det er nemlig Ingrid, Ida og Kristin. Det er kjempemorsomt! Og det lønner seg å flytte litt rundt i klasserommet av og til, for jeg fikk til og med ballerinakjeks her!

n567256204_1415539_2811

Jeg har en nyhet og komme med: Kristin er gravid! Dette er den egentlige grunnen til at lille Kristin skal reise til Wales. Du skjønner, faren til dette barnet er fra Wales. Her er et ultralydbilde av den nydelige jenten.

ulbilde08Hun kommer i desember 🙂

Neste år skilles vi, det blir trist. Ida skal til USA, og Kristin skal som sagt til Wales. Meg og Ingrid blir left alone her i Norge. Men vi har avtalt å henge sammen 22. desember, når de kommer hjem igjen på besøk.  Da får vi se den nyfødte babyen også. Gleder meg 🙂

9 kommentarer leave one →
  1. Ingrid permalink
    mai 20, 2009 12:15

    åå, du er så søt! Ja, gleder meg til 22. desember, til å se henne og alt.. Har du tenkt på hva hun skal hete, var det Linea og Maria det stod mellom?

  2. Ida Marie permalink
    mai 20, 2009 12:16

    Aww.. Takk, Synne! Du er så søt 🙂 Og jeg gleder meg veldig til 22. desember. Håper ikke Kristin får sin lille nydelighet akkuat den dagen.. Men uansett så vil vi være der for deg, Kristin!
    Dere får det sikkert helt fantastisk alle tre, uansett hvilket land dere skal bo i det neste året.

  3. Kriss permalink
    mai 20, 2009 12:17

    Takk for at du sa det for meg. Magen kommer jo straks til å begynne å bule så da ville folk skjønt det uansett..
    Tenkte faktisk på Linnea Maria eller Natasha. Eller kanskje Jessica. Men er jo lenge til enda 🙂

    • synne924 permalink*
      mai 20, 2009 12:21

      Skulle bare mangle at jeg gjorde det for deg! 🙂
      Jessica er jo litt fint, da. men det høres jo ikke så norskt ut, gjør det? Men hun har jo ikke en norsk far heller, så det er jo greit! Ja, du har god til til å bestemme navn!
      22.desember blir gøøy!

  4. Ida Marie permalink
    mai 20, 2009 12:21

    Men det er vel kanskje en fordel med et navn som er lett å uttale på engelsk. Sånn at de kan uttale det i Wales når du kommer tilbake etter jul. Jeg stemmer for Natasha. Så kan hun bli en sing star 😉

  5. mai 20, 2009 12:47

    Oioioi Kristin da… 😛 Dere må kose dere i Usa og Wales og Norge! ^^

  6. calleclown permalink
    mai 20, 2009 13:10

    Dette var et veldig spesielt blogg-innlegg. Grattis!
    Ville bare informere om at mitt første blogg-innlegg er ute på Verdens veven( Det betyr internett…)

  7. Hagen Martin permalink
    mai 20, 2009 13:13

    KRISTIN! 🙂 DET VAR KJEMPE SØTT!

Trackbacks

  1. Attention please! « SYNNE

Legg igjen en kommentar

