Skip to content

Free Fallin’

mai 15, 2009

Nå har jeg sett the Hills. Jeg liker Lauren veldig godt. Jeg og Elise skal bli som henne når vi blir stor, right Elise?

Picnik collage3

Hører på John Mayer. Han liker jeg også veldig godt. Eller hvertfall musikken hans.

blog4-john-mayer

Nå skal jeg prøve bunaden min. Håper den fremdeles passer. Satser på det. Uansett. Skal i kirken om ikke så veldig lenge. Funfun 🙂

Picnik collage2

Ha en fin fredag!

One Comment leave one →
  1. mai 16, 2009 09:38

    Så sant så sant ^^

Legg igjen en kommentar

