Skip to content

Sommer og is!

mai 13, 2009

Jeg liker så godt når det er fint vær. Kan ikke få sagt det nok.

Kom forresten noen russ inn og tok over engelsktimen idag. Det var tidig, hehe.

Anyway. Nå har jeg nettopp spist middag ute! Herlig. Vi grillet god mat og spiste i solen. Jeg sitter å spiser is nå. Kroneis. Det er godt.

IMG_0935

Jeg fikk veldig lyst til å spille ligretto nå. Men har ingen å spille med! Crap. Tror du det går ann å spille med seg selv? Jeg kan jo prøve. Eller ikke.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

