Skip to content

Kva er opp?

mai 10, 2009

Nå sitter jeg i sengen til Ragnhild. Hun har nettopp syklet av gårde for å klatre. Så her sitter jeg og venter på å bli hentet.

raggi klatrer

I går etter konserten var det party hos Håvard. Det var veldig kjekt. Vi spilte litt ligretto (som vanlig), spiste snop, snakket og koste oss. Det ble litt seint, så jeg er ganske trøtt nå egentlig…selv om jeg har sovet lenge.

Seinere i dag skal vi ha familiebursdag for my big brother. Det blir jo kjekt. Ellers i dag må jeg begynne på den der freakings kristendomsrapporten. Er ikke det verste faget akkurat, da…men allikevel.

Ha en fin dag!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

