Skip to content

Schuuuul

mai 5, 2009

Nå sitter jeg i sengen min og er klar for litt naturfag! Eller klar og klar da…så klar som jeg noen gang kommer til å bli. Altså ikke veldig klar. Etter litt naturfag skal jeg se Paradise Hotel. Latterlig, I know, men underholdning!

I dag var det back to school, ja. Tirsdag er vel en helt ok dag, i og med at vi slutter tidlig! Vi var på Baggisen og kjøpte mat i friminuttet i dag. Me looove pizzabaguettene de har der!

picnik-collage41Bilder tatt fra Elise

Forresten, bare meg og Elise som har fått med oss siste moten eller? Hvit blomst i håret..som begge tilfeldigvis dukket opp med på skolen i dag. Hihi.

I norsk-timen i dag skulle vi jobbe med romanen vår. Silje, Thomas og jeg har Doppler, og den begynte Sigrid å lese litt i i timen idag. Hun hadde lest den før, men mimret litt. Haha. Hun synes hvertfall den er driiiitmorsom, og satt å lo for seg selv mens hun leste. Det var tidig å se på. Så leste hun høyt for oss av og til, mens hun holdt på å knekke sammen av latter. Tingen var at det hun leste faktisk ikke var så tidig! Jeg lo hvertfall bare av Sigrid, og ikke av det hun leste. Haha. Morro morro.

Men nå må jeg jobbe litt, snakkes!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

