Skip to content

Fri!

mai 4, 2009

I dag har jeg altså hatt fri. Planleggingsdag. Så jeg har vært på shopping.

speilrefleks

På bussen hjem skjedde det noe litt pinlig. Kristendomslæreren min kom på, og satte seg selvfølgelig ved siden av meg. Tørrprating er ikke noe jeg er særlig flink til, og spesielt ikke med lærere! Piiiinlig.

img_06093 Nå skal jeg finne meg noe mat. Så må jeg gjøre litt naturfag, eller kristendom. Vet ikke helt hva jeg  skal prioritere. Eller norsk da, men merker at det er veldig nedprioritert. Uansett.

Skjer med at være er fint om formidaggen, så plutselig blir det kaldt og null sol? Don’t like it. Jeg vil ha baaare sol. Masse sol. Gleder meg til sommeren! Da skal jeg spise is, grille, bade og være masse ute. Det blir gøy.

Men nå må jeg gå.

Ha en fin dag videre!

2 kommentarer leave one →
  1. Anne permalink
    mai 5, 2009 18:33

    hvor har du kjøpt sløyfen henne? 🙂

    • synne924 permalink*
      mai 5, 2009 18:53

      Jeg har kjøpt den på Lindex 🙂

Legg igjen en kommentar

