Skip to content

God formiddag, du

mai 3, 2009

Hellå.

Nå sitter jeg å jobber med naturfag. Liker det ikke, men det må jo gjøres vettu. Vi har om arv, gener, bioteknologi, genteknologi og sånn. Prøve på fredag. Offameg.

img_0571

img_0573

I natt drømte jeg at jeg jobbet på Gina Tricot ute i åsane. Men det gikk skikkelig dårlig med butikken. Jaja, det var jo en ting å drømme om også. Når vi snakker om jobb, så har jeg faktisk fått meg en! Vaskejobb, hehe. På pappa sin gamle jobb. Så da blir det endelig litt ekstra penger i lommeboken også.

Seinere i dag skal me and my family på kaffebesøk hos Anna og de. Det blir nok kjekt 🙂

Ha en fin dag!

One Comment leave one →
  1. mai 3, 2009 13:34

    Flink du, som leser…. Det gjør ikke jeg, for å si det sånn…

Legg igjen en kommentar

