Skip to content

BTW, JEG HAR KJØPT MEG KAMERA!

april 30, 2009

Ja, du leste riktig! I dag gikk jeg faktisk å kjøpte meg et speilrefleks. Litt spontant, ikke helt, men litt. Det havnet til slutt på Canon EOS 1000D. Det var billig, ikke så stort og bra nok for meg! Ganske så fornøyd hittil hvertfall 🙂

img_0048

img_0050

img_0022Maria er på bad taste party nå.

img_0087

One Comment leave one →
  1. april 30, 2009 19:23

    Grattiiiiissss 😀 Endelig har du fått det du har hatt lyst på så lenge 🙂

Legg igjen en kommentar

