Skip to content

Boooring

april 29, 2009

I dag har det skjedd ganske lite. Hadde norsktentamen i dag, ble ferdig sånn kl 11, så da gikk jeg å tok sol! Herlig. Når jeg kom hjem leste jeg litt i «Doppler», så sovnet jeg. Kommer ikke til å klare å sovne i kveld…men men.

Jeg kjeder ræven av meg akkurat nå. Er egentlig drittlei av facebook og pc. Vil finne på noe!

Tar gjerne mot tips til ting å gjøre når man kjeder seg ! (utenom film, facebook o.l.)

n691540677_615770_95412Savner dette.
No comments yet

Legg igjen en kommentar

