Skip to content

Plan for dagen:

april 28, 2009
  • Se Paradise Hotel

paradise_hotel_-_69205216x9

  • Lese Doppler. Skoleprosjekt.

erlend-loe-dobbler-stor

  • Kanskje muligens begynne på kristendomsrapporten? Jeg skal skrive om Jesus Freaks som jeg er leder på.

logojff

  • Øvelseskjøre

ovningskor380_2374211

  • Spille ligretto?

ligretto

  • Se Frustrerte Fruer

desperatehousewives

5 kommentarer leave one →
  1. april 28, 2009 14:58

    ååå, gøy dag!

  2. april 28, 2009 15:00

    Yay til frustrerte fruer (skal også se), jesus freaks (jeg har vært på det faktisk, når jeg var mindre), Paradise Hotel (jeg skal også se), Doppler (en bok jeg har lest, morsommorsom), ligretto (selv om jeg er litt lei) og ikke yay til øvelseskjøring fordi da blir du også mye bedre enn meg 😦

    Min plan er spise posesuppe, blogge, være zombie på dataen, fjerne bæsj hos kaninen, se PH og FF. ^^ oooog finne frem noen notater til tentamen i morgen!

  3. april 28, 2009 20:34

    SV: Ehe it’s just paint honey xD PAINT!!

  4. Ida Marie permalink
    april 28, 2009 20:54

    Det hørtes ut som en knall dag 😀

  5. Martine permalink
    april 29, 2009 09:58

    wooow du hermer ! DOPPLER ❤

Legg igjen en kommentar

