Skip to content

Tilbake på skolebenken…

april 27, 2009

Så var det back til vanlige skoledager igjen. Forje uke tror jeg ikke vi hadde noe ordentlig undervisning egentlig. Litt digg. Men uansett..

Var på fløyen å hadde orientering i gymmen i dag. Vi latet som om at det var sol og hadde på oss solbriller.

dsc02389Jeg freaker helt ut snart. Anna sin mobil tar altså bedre bilder enn mitt kamera!! Hallooo, hva er greien med det liksom? (bilde over har jeg altså stjelt fra Anna). Men SNART skal jeg kjøpe meg et speilreflekskamera! Så det blir saker. Når vi først snakker om dette. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke jeg ska kjøpe. Har litt lyst på Nikon D40 (har altså ikke tenkt å kjøpe av den dyreste typen for å si det sånn..). Problemet er at pappa har linser til Canon, så da hadde jeg sluppet å kjøpe linse. Spart endel penger på det liksom. Hvis jeg skal kjøpe Canon vet jeg ikke helt hvilke kamera da. Såååå help me! Tips til hva jeg burde velge? Tips til Canon kamera som er bra og ikke altfor dyre?

Ha en knakanes flott uke folkens!

4 kommentarer leave one →
  1. april 28, 2009 06:51

    CANON EOS 1000D m EF-S 18-55mm DC 10,1 MP

    Lol, tror thats good! Koster i overkant av 4500,- .

  2. april 28, 2009 11:40

    CANON FTW!

  3. april 28, 2009 11:41

    som i EOS 400D.. mitt kamera.. fantastisk fornøyd!

  4. april 29, 2009 16:44

    Nice header Synne =) very imponert over dine tekniske skills!

Legg igjen en kommentar

