Skip to content

Blokkdag i matte

april 23, 2009

I dag hadde vi hatt blokkdag i matte! Woho. Matte er noe drit, men når jeg har så morsomme venner som jeg har, så går de 8timene som en lek! Nesten hvertfall. Vi lekte jo faktisk endel i dag i friminuttene.  Sånne iq-leker. Det var kjekt!

cimg2665

I storefri gikk Calle, Martin, Elise og jeg inn til byn.

cimg2666Vi gikk på McDonalds, og spiste 2 cheesburgere hver (Calle spiste 3!) + en is. Namnam!

cimg2672

cimg26731

cimg2678Vi koste oss i solen 🙂

cimg2680

cimg2682Kristin og Ingrid kom gående på den røde løperen !

cimg2683Så tok vi bussen tilbake til skolen

Dagens gullkorn fra Calle:

En eller annen: Vi får ikke sannsynlighet på prøven, sant?

Calle: Nei, mest sannsynlig ikke!

———-

Synne: Kan jeg låne passeren din?

Calle: Nei, det passer egentlig litt dårlig, men ok!

HAHA, tidig? ja. Kanskje ikke så tidig skriftlig, men tidig når Calle sier det!


Ellers i dag har det gått i matte også…Skal ha heldagsprøve imorgen, u see. Men nå må jeg sove. Good night!

One Comment leave one →
  1. april 24, 2009 14:51

    Haha, jeg ler. tidig.

Legg igjen en kommentar

