Skip to content

Shut up and drive

april 20, 2009

JEG KJØRTE I DAG! Hurra for meg. Jeg er fremdeles i kjøre-på-parkeringsplass-fasen, da, men det var gøy! Må si jeg føler meg littegranne voksen når jeg setter meg forran rattet, haha. Jeg svingte, rygget, kjørte mellom noen benker (smal vei), kjørte mellom noen andre biler og noen barn som lekte. Var litt redd for å kjøre på de, men det gikk heldigvis helt fint! Var ikke i nærheten engang vettu.

Ellers er det lite som har skjedd i dag. Gjort pittelitt engelsk, men ikke så mye. Er ikke såå mye å forbrede seg på egentlig. Forresten, litt kjipt at det ikke var så fint vær i dag da, men satser på at det snart kommer sterkt tilbake 🙂 Men når været er som det er i dag, så kan man lage seg en god kopp te (eller i mitt tilfelle en kopp med sjokolademelk) og sitte inne å blogge uten dårlig samvittighet. Best å utnytte sjansen.

Som jeg skrev for noen dager siden, så hadde meg og Elise det veldlig kjekt med magiske tusjer i matten på fredag. Her er resultatet:

april09-002www.elisegjestad.ipublish.no

n703346857_2861752_6677337Dette er jenta som eier bloggen jeg reklamerte for over. Hun er veldig cool !!

Da må du ha en stråååålende kveld. Ta vare på deg selv. (som nas ville sagt)

3 kommentarer leave one →
  1. april 20, 2009 20:56

    You go girl! Gleder meg til å se deg kjøre^^

  2. april 20, 2009 21:32

    Som nas ville sagt xD haha we love him ❤

  3. april 21, 2009 14:20

    Tror aldri jeg kommer ut av parkeringsplass fasen 😦 ses i kveeeeld

Legg igjen en kommentar

