Skip to content

«ja, du er den som faktisk ruler over alt!»

april 20, 2009

Nå sitter jeg og hører på superkule Lisa Børud. Party musikk.

tbm2112_f32ca5_rszd_2

I dag er det forbredningsdag til engelsktentamen. Foreløbig har jeg egentlig ikke gjort noe. På skolen i dag spilte vi masse ligretto, som vanlig. Før jeg gikk heim igjen tok jeg sol. Lenge siden sist, så det var deilig!

cimg2615Ligretto er blitt veldig inn i det siste. Dette her fra FOG-helgen. Da spilte vi nesten hele natten.

ligretto1Sånn som dette ser det ut i nesten hvert friminutt i klasserommet til klasse 1c. Så er du keen på ligretto er det bare til å ta turen innom!

Men nå må jeg begynne litt på denne engelsken, så me preikast!


2 kommentarer leave one →
  1. april 20, 2009 15:16

    ligretto! =D er en stund siden de bildene ble tatt, men vi holder fortsatt koken! det skjer på rom 415 ja ;D

  2. annakleppe permalink
    april 20, 2009 15:47

    Oh yes, nå snakker vi!

Legg igjen en kommentar

