Skip to content

Solen er min bestevenn!

april 17, 2009

…er ikke det en sang eller noe? Men uansett, dagen i dag har vært strålende fin. Etter skolen satt Steinar, Håvard, Anna og jeg på gresset og spiste oreo mens vi solte oss. Det var koselig. Etter at vi hadde hengt litt i byn gikk jeg hjem og solte meg enda mer. Livet er herlig. Når solen titter fram er liksom alt bare bra.

På NL i dag spilte vi ligretto!!! Det var kjektkjektkjekt. I ❤ Ligretto. Haha.

ligretto_image1

Jeg er blitt så sykt dårlig med å ta bilder. Sorry ass. Kjedelig med innlegg uten bilder. Kjedelig å blogge uten bilder også. Men jeg glemmer det liksom…Har planer om å kjøpe meg et speilreflekskamera, og da skal det nok bli andre boller! (håper jeg…)

2 kommentarer leave one →
  1. Ida Marie :P permalink
    april 17, 2009 22:23

    Ligretto eier! Og jeg tror nesten jeg blir litt missunnelig hvis du kjøper deg et speilreflekskamera 😛

    • synne924 permalink*
      april 17, 2009 22:26

      mhm 😀 hehe, ja, spare penger vettu, så kan du og kjøpe deg et! ;D

Legg igjen en kommentar

