Skip to content

Ser du likheten?

april 17, 2009

Vi satt i matten i dag og pratet masse bull som vanlig. Blant annet synes Martin og Calle at Elise ligner på Edie Britt.

medium_200px-ediebritt2 medium

Hva synes dere? Lignet de?

Ellers har meg og Elise hatt det veldig kjekt med magiske penner!! Supergøy. Ale bør prøve det. Nå sitter jeg å har prøve egentlig, men jeg er ferdig da, så ja. Den fransk prøven altså, gikk egentlig litt rævva, men var ganske forventet det så…

Men nå stikker jeg. Friminutt må en ha vettu! Sneiks 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. Kuk permalink
    april 17, 2009 10:12

    Elise er SWEEET! på begge bildene faktisk!:)

  2. Mattegeek permalink
    april 17, 2009 15:41

    Jeg syns elise er 100 ganger penere, frekk sammenligning, edie er ekkel kjerring bitch.

Legg igjen en kommentar

