Skip to content

Yo in the flow

april 15, 2009

Nå har jeg fått en veldig flott nyhet, og det er at vi har fri imorgen 😀 Jippi!

Vi har engelsk nå..gjør ikke på så veldig mye akkurat, men uansett…

Visste du at Gud på et eller annet språk er Mongo? Det er litt tidig.

….Og nå skal jeg reklamere litt:

HYTTETUR MED THE NEXT LEVEL PÅ RADØYTUNET FRA 22-24. MAI !

Det blir veldig, veldig kjekt! Meld deg på her ! Har du noen spørsmål er det bare til å spørre.

12

I dag kjøpte vi is i fritimen! NamNam! Men de hadde ikke McFlurry med Oreo da..det var litt skuff.

Det er sooool, sool, soool! jeijiejiejeijeijeijeij. Og nå kjeder jeg meg! Ole spiller spill. Sånn teit spill. Man kan ikke bake kaken og så kaste den. Neida. Men jeg tror jeg skal spille litt tetris nå. Jeg er forresten veldig keen på å grille imorgen, noen som er med?

Ha en fin og solfylt dag 😀

3 kommentarer leave one →
  1. april 15, 2009 15:25

    Hyttetuuuuuur!!!!

  2. april 15, 2009 15:56

    Hva skjer i morgen? Martin sa grilling hos han.. Is that true or false?

    • synne924 permalink*
      april 15, 2009 16:00

      Tror det er true. Han sa han sku lage en event på facebook, så vi får se hva som skjer 😛

Legg igjen en kommentar

