Skip to content

Min dag

april 15, 2009

Hei og hå, jeg står på tå! Neida, det gjøre jeg ikke. Nå tuller jeg med deg. Men det rimte.

I dag fikk jeg oppleve noe trist. I noen dager nå så har bare den ene øreproppen på iPoden min funket. Som om det ikke skulle være ille nok ,så, mens jeg satt på bussen i dag, med musikk på det ene øret, begynte plutselig den og å skurre! Nå funker ikke den heller 😦 Veldig trist, yeah I know…iPoden er min beste venn. Heldigvis er det jo ikke selveste iPoden som er ødelagt da! Så er ikke så big deal liksom.

classic_ipod

Sånn ser min iPod ut. Fin og hvit. Jeg er veldig glad i den.

cimg25161

Ellers i dag har jeg prøvd å øve littegrann til franskprøven jeg skal ha på fredag. Det blir jo kjempekjekt. Eh, nei. Jeg liker ikke fransk i det hele tatt. Får det ikke til heller. Men men, that’s life you know. Det må til vettu. Jeg får sikkert bra bruk for fransken i fremtiden også! Kommer sikkert til å flytte til Frankrike til og med. Jeg skal snakke fransk hele tiden. Eller kanskje ikke?

cimg2519Martin pyntet litt på penalet mitt i dag. Fint?

I dag dukket plutselig selveste Ingrid Myrtveit opp på skolen vår! Så hun joinet oss like godt i de to siste geografitimene. Knakanes bra jente det der altså.

cimg2529

Nå sitter jeg og spiser Jelly Beans. Det begynner å bli ganske tomt. For de som ikke vet hva greien med Jelly Beans er, så er det altså at de har forskjellige smaker. Hehe, altså sånn som kiwi, tyggis, popcorn, og ja..you name it. Nå spiste jeg nettopp en popcorn, med smør på vel og merke. Nå spiste jeg en appelsin! Variert kosthold altså. Veldig greit. Så hvis du plutselig få lyst på for eksempel en pære, men så ser du at dere ikke har noen pærer! Oh no! KRISE! Neida, ta det med ro, for jelly beans har selvfølgelig noen med pæresmak også! Så da kan du mette pæresuget ditt med en jelly bean! Det er jo faktisk helt genialt. Det finnes faktisk en som smaker toasted marshmallow. 40 forskjellige typer smaker folkens! Yey.

Jeg har på meg min nye, deilige Abercrombie & Fitch bukse.

Anyway, ha en flott dag imorgen! Uansett om du skal på skolen eller ikke..jeg har fri 😀

Disco disco good good! – dedikert til Elise Gjestad

No comments yet

Legg igjen en kommentar

