Skip to content

Siste fridag

april 14, 2009

I dag har jeg vært en tur på byn sammen med Sigrid Karine. Det var veldig koselig. Vi gikk i butikker, spiste på McDonalds, så kjøpte vi sånn god is. Skikkelig sommerstemning og gå rundt på torgalmenningen og spise is når det er sol. Digger det. Så kom jeg heim att og lagde middag til meg og mine søsken. Nå sitter jeg og ser på tv og tenker at imorgen må jeg på skolen. Blæææ. Men det blir kjekt å treffe folk igjen da 🙂

callearm

Hva jeg skal bruke rasten av fridagen min på er usikkert. Jeg vil finne på noe gøy, men vet ikke helt hva. Uansett, ha en fin dag!


3 kommentarer leave one →
  1. april 14, 2009 17:18

    Jeg vet hva du må gjøre! Du må se episode 3 sesong 5 av The Hills =)

    • synne924 permalink*
      april 14, 2009 17:20

      ja, det skal jeg så sykt! Ikke dumt altså. Jeg har faktisk ikke sett episode 2 enda! :O

  2. HEMMELIG BEUNDRER permalink
    april 14, 2009 17:43

    Fin blogg Synne! ;D
    Sommer og sol er diggs, spesielt med is, og fulkomment blir det med deg i båt! Gleda meg! hoho ;D

Legg igjen en kommentar

