Skip to content

Sol, sol, sol!

april 13, 2009

Nå ligger jeg ute på trampolinen og soler meg. Helt herlig! Det er jo skikkelig sommertemperatur i dag. Like it very much. Det går i bikini faktisk, SÅ varmt er det. Så her ligger jeg altså mens jeg hører på Corinne Bailey Rae. Deilig. Men nå er jeg så stekt at jeg vet ikke hvor mye mer jeg gidder å ligge her.

laax-with-chris-skis-sun-clouds-inversion-mountain-snow-blue-sky-valley

One Comment leave one →
  1. april 13, 2009 18:13

    ÅÅ så deilig, jeg og vil!! (men ser jo ut som en tomat, så er ikke lurt)

Legg igjen en kommentar

