Skip to content

Jeg liker å ha bursdag

april 6, 2009

I går var jeg altså i bursdag til meg selv og Mari hos Kleppene. Det var kjekt. Vi så til og med på «Matilda»..veldig koselig, men Miss Trenchbull er skikkelig ekkel! Anyway, etter selskapet dro jeg opp til Siljemor. Hun hadde laget det veldig koselig på rommet sitt med stearinlys og greier. Vi så «Sex and the City» og spiste masse snop og chips!

sex-and-the-city-movie-reviews-050608-03

SEX AND THE CITY

Jeg sov hos Silje, og rett før vi sovnet så vi en episode av «Gilmore Girls». Hihi.

I dag dro vi en tur til byn.  Silje skulle egentlig klippe seg, men det ble ikke noe av, så vi skal en tur til byn imorgen også. Da skal hun få klippet seg 😉 Etter at vi hadde gått litt rundt i byn tok vi bussen hjem til Silje igjen. Så bar det rett ut igjen på Mary-Kay møte.

cimg2288Så fin ser Silje ut når hun skal på Mary-Kay møte!

Ha en fin kveld 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

