Skip to content

Dagen i dag

april 2, 2009

I dag hadde vi blokkdag i engelsk. Vi skulle lage nyheter, og gikk i tabben for å filme. Men etter å ha brukt lang tid på å planlegge denne filmen fant vi ut at det ikke var noe kasett i videokameraet, så vi kunne ikke gjøre det.

dagen-i-dag1

Tilbake på skolen begynte Ole, Calle, Thomas, Martin og jeg å lage en plakat om Jennifer Lopez i stedenfor! Dette slo virkelig ann. På slutten av dagen så vi en film som het «Crash». Jada..

Men nå må jeg gå, for jeg skal ha familiebesøk. Du skjønner, jeg har bursdag på søndag ! 🙂

PS: Imorgen kommer det kanskje enda et gjeste-innlegg! Hvem av, sa du? Du får vente i spenning å se! Sjekk bloggen ofte imorgen.

One Comment leave one →
  1. april 8, 2009 09:48

    Synne!
    Det er en grunn til at jeg gjør det der når du tar bilder, så du ikke skal legge ut bilder av meg på bloggen din f.eks…

Legg igjen en kommentar

