Skip to content

Endelig fredag!

mars 20, 2009

Jeg elsker fredager. Tror det må være min favorittdag. Da er det helg og NL! Digger NL. Digger alle folkene der. Og ikke minst, digger Jesus! Gleder meg alltid til NL, ukens høydepunkt. Snart er det hyttetur også…GLEDER MEG 🙂

Anyway..nå er det altså helg, og imorgen er det filmkveld hos Martin som står på programmet. (Hehe, «Hos Martin» okei) Det blir nok kjekt. Ellers har jeg ikke store planer for helgen..sånn hvis du lurte liksom. Forresten, må gjøre litt på geografiprosjektet. Skal skrive om hvorfor finanskrisen kom. PartyParty.

endelig-fredagHa en fin helg!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

