Skip to content

Blokkdag i norsk!

mars 19, 2009

Har vært en ganske kjekk dag i dag egentlig. Først så vi på skrekkfilmer og sånn på youtube. Så skulle vi finne masse greier i vår favorittfilm. Resten av dagen skulle vi lage en reklamefilm. Thomas, Ole, Martin, Calle, Anna og jeg stakk bort i tabben og filmet tidenes største hit! We’re in Krakow.

blokkdag-i-norsk

blokkdag-i-norsk4

blokkdag-i-norsk5

Calle var så snill at han spanderte litt snop på oss!


blokkdag-i-norsk42 blokkdag-i-norsk51

Vi traff på Zack Efron og Vanessa Hudgens

blokkdag-i-norsk6

blokkdag-i-norsk7

I dag var det vår. Herlig!

blokkdag-i-norsk8

blokkdag-i-norsk9

blokkdag-i-norsk0

Calle kaster klærene!

For dere som er så heldige at dere går i klassen min: Gled dere til filmen!

2 kommentarer leave one →
  1. mars 19, 2009 18:22

    oioi! jeg har en følelse av at dette var hakket mer gøy enn min, silje og camillas analyse av reklame (selv om vi ble meget fornøyd)..
    gleder meg til filmen!

  2. mars 19, 2009 20:20

    Dette blir skamdigg 🙂 Hah Krakow for svingende… blir så bra! Gleder meg masse til å se 🙂

Legg igjen en kommentar

