Skip to content

Digg skidag

mars 18, 2009

Nei, jeg har ikke  stått på ski. Jeg jeg vært hos Siljemor! Anna, Ragnhild, Silje og jeg tok bussen fra byn og opp til henne. På bussen traff vi Jonna, så han joinet oss 🙂 Vi så «She’s the man» og spiste brownis. Kjempekos!

digg-skidag

digg-skidag2

digg-skidag3

Nå hadde jeg egentlig tenkt å lese til naturfagprøven vi har på fredag. Men tror du ikke jeg klarte å glemme boken på skolen? Åjoda. Så da blir det sikkert frustrerte fruer eller noe på meg heller. Hehe. Forresten, har du noen gang opplevd at hvis du ser mye på en serie, så ser du ofte folk i byn eller noe som ligner på de i serien? Høres kanskje dumt ut, men når jeg så på Gilmore Girls så syns jeg ofte at jeg så Lorelai Gilmore i byn. Haha. I dag når jeg gikk av bussen så jeg en som lignet på Andrew. Jeg tror det er et tegn på at jeg ser litt for mye på det, eller lever meg litt vell inn. Jeg er fullstendig klar over det.

digg-skidag4 digg-skidag5

Her er Andrew fra Frustrerte Fruer & Lorelai fra Gilmore Girls.

Ha en fin dag!

One Comment leave one →
  1. mars 18, 2009 17:15

    Høres ut som du har hatt en skikkelig bra skidag 😀

Legg igjen en kommentar

