Skip to content

Chill skoledag

mars 16, 2009

Nå sitter jeg på skolen. Vi har egentlig norsk, men har ingen lærer. Så vi har kind of to fritimer nå! Selv om vi har fått oppgaver vi skal gjøre da, men de er det jo ingen som gjør.

I dag har jeg lyst til å dra på ikea. Må få meg en cd-hylle på rommet. Også vil jeg rydde litt i tingene mine på rommet. Det kan egentlig være litt koselig det skjønner du. Bare sitte å se gjennom tingene dine, organisere og høre på musikk. Håper ikke vi får noe crappy lekser som må gjøres da.

Anyway, nå hører jeg på Backstreet Boys, haha! «I Want It That Way»…så sykt 9.klasse minner. Like it 🙂

chill-skoledag2

husker jeg synes han her var så søt.

Jaja, kanskje jeg skal gjøre littegranne oppgaver. Snakkes, have a nice day.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

