Skip to content

Søndag

mars 15, 2009

Så var helgen over, ja. Det går jammen meg fort. Har vært en ganske fin helg, til tross for at jeg har jobbet endel med skole. Helgens høydepunkt: Lovsangskvelden! garantert.

Sitter her og gleder meg så sykt til sommeren! Planene er litt usikkre. Tenker jeg bør prøve å skaffe meg en jobb hvertfall, selv om jeg muligens er litt sent ute. Anyway, skal bli herlig med sol og sommerklær!

sc3b8ndag1Dette er fra sommeren 08 i Spania.

I dag laget vi vaffler i kirken. Namnam 🙂

Har nettopp hatt familiebesøk for Maria. Hun hadde bursdag for noen dager siden. Alltid like koselig det vettu. Selv om jeg egentlig satt på kjøkkenet for meg selv i halve besøket da. Haha. Måtte jobbe med en samfunnsfag innlevering.

Men nå tror jeg at jeg skal sove littegranne. Begynner forresten til 2.time imorgen! Kom jeg nettopp på. Jippi!

God natt 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

